Senseo


Omdat de inspiratie tijdens de examens altijd kilometers hoger ligt dan tijdens de andere 7 maanden, besloot ik me achter mijn bureautje te zetten (ik ben het ondertussen toch al gewoon dus zo’n grote moeite was dat niet) en in mijn pen, of eerder gezegd, toetsenbord te kruipen…

Tijdens de examens hou ik wel van een vast stramien: opstaan om 8 uur, fokkietje drinken, boterhammeke eten, luisteren naar Tomas&Linde op StuBru, me wassen en me tenslotte begeven naar mijn bureautje om te beginnen blokken.

De fokkie druipt hier iedere ochtend gewillig uit mijn fantastisch Senseo koffieapparaat. Echt geweldig, 1 druk op de knop en hup, een half minuutje later staat er een lekker kopje koffie voor je neus. (Het ruikt hier..naar Douwe Egberts…mmm…aaah!)

Tijdens de blok hebben Jasmina (mijn tweelingzus) en ik besloten om ons volledig te storten op series bekijken eenmaal de avond gevallen is (lees rond 22 uur), kwestie van toch een beetje te ontspannen. De boog mag namelijk niet altijd gespannen staan in de examens, want voor je het weet breekt die boog, en dat wil je écht niet meemaken…

Soit, series dus. We zijn momenteel verslaafd aan How I Met Your Mother (its gonna be legen…wait for it…dary!) en Supernatural (de goodlooking Winchester brothers zitten daar ook wel voor iets tussen). Echt ge-wel-di-ge series.

Alhoewel,… Supernatural maakt dat ik soms wel héél erg raar droom, over… Senseo koffieapparaten.

JAWEL! Ik droomde dat er een gigantische Senseo hete melk aan het spuiten was in mijn slaapkamer (vreselijk griezelig, ik hoop dat er nooit een Senseo op de markt komt die ook een apart melkvakje heeft..brr). In mijn droom vroeg ik blijkbaar echt aan mijn zus of dat melk was naast ons bed. “Melk?” vroeg ze…”neen hoor, hier staat een glas water”…”aah ok, dan zal ik het gedroomd hebben”…

De volgende ochtend, toen de koffie gezellig aan het doorlopen was herinnerde ik me plots mijn droom terug..ik heb 2 dagen geen koffie meer gedronken, ik vertrouw die machine voor geen haar meer.

Ondertussen zijn Senseo en ik terug goede maatjes geworden. Alle ruzies zijn bijgelegd, zand erover, dat soort shit. We hebben elkaar namelijk nodig, …tzijn examens voor iets hé!

 

One thought on “Senseo

  1. Haha :D nachtmerrie over senseo, wat examens allemaal niet teweeg brengen :o

    alhoewel ik ook praat in mijn slaap ben ik toch gerechtigd even met jou te lachen!

    haha!

    gegroet x

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

